Kurumsal

Vizyon, Misyon

KALİTE POLİTİKAMIZ

Akhisar Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi yönetimi, yeni nesil diş hekimliği anlayışıyla hasta odaklı kalite sisteminin ve öneminin farkındadır. Yönetim bu alandaki sorumluluklarını yerine getirirken tüm süreçlere öncülük etmeyi ilke olarak benimsemiştir. Bu ilke doğrultusunda “Kalite Yönetim Sistemi” kurmuş ve uygulamaya koymuştur. Kalite sisteminin yönetim için öngördüğü sorumluluklar, dokümanlar ve kayıtlar “Kalite Doküman Sistemi” içerisinde ayrıntılı olarak açıklanmıştır. Çalışanların gönüllü katılımı ve yönetimin iş birliği ile "hastaların memnuniyeti çalışanlarının memnuniyeti ile doğru orantılıdır." prensibi yerleşmiştir. Dolayısıyla çalışanlarına güvenli ve huzur içerisinde bir iş ortamı oluşturmak, kurum içi iletişimi geliştirmek ve çalışanlarının ihtiyaçlarına azami derecede cevap verebilmek önceliğimizdir. Bu anlayış çalışanların kalite süreçlerinde gönüllü olarak rol almalarını sağlayacaktır. Sürekli iyileşme ve hedeflerle yönetim, sağlık kuruluşumuz kurulduğu günden bu yana daha iyiyi hedefleyerek, sürekli iyileştirme çalışmalarını kurumsal kültürünün bir parçası haline getirmiştir. Bu doğrultuda; tüm süreçlerde “Planla, yap, kontrol et, olgunlaştır.” döngüsü işletilmektedir. Hasta ihtiyaç ve beklentileri sürekli izlenerek, genel hedefler revize edilmekte ve dönemsel hedefler belirlenmektedir. Bu hedefler doğrultusunda teknolojik gelişmeler yakından takip edilmekte ve tüm süreçler yeni teknoloji ile iyileştirilmektedir. Hasta odaklı hizmet anlayışı, hastalarının ihtiyaç ve beklentilerini, “Hastalık değil, hasta vardır.” yaklaşımıyla karşılamaya çalışmakta kişiye özgü çözümler geliştirmektedir. Bu çerçevede; hastalarımızın ihtiyaçlarını göz önünde bulundurarak ortaya çıkmış ve çıkması muhtemel sorunlara takım ruhu ile en hızlı şekilde disiplin ve ilgiyle yaklaşılmakta, sınır tanımayan bir anlayışla, güler yüzlü, planlı ve dünya standartlarında hizmet verilmektedir. Ayrıca hastane içerisinde “İç müşteri” kavramıyla bir sonraki sürece müşteri olarak bakma anlayışı yerleştirilmiştir. Bu politika ile lider bir sağlık kurumu ve etkin bir Ağız ve Diş Sağlığı Merkezi olmak ve ülke genelinde en iyi olmak hedeflenmektedir.


VİZYONUMUZ

Herkesin sağlık hakkına kolaylıkla ve yüksek hizmet kalitesiyle erişebildiği, etik ilkelerden ödün vermeden, yenilikçi yaklaşımları takip etmek suretiyle uluslararası kalite standartları düzeyinde ağız ve diş sağlığı hizmet sunumunda Türkiye’de öncü merkezlerden biri olmaktır.


MİSYONUMUZ

Toplumun ağız ve diş sağlığının korunması ve tedavisinde, alanında uzman sağlık çalışanları ile hasta ve çalışan hakları gözetilerek, bilimsel gelişmeler ışığında son teknoloji cihazlarla ve aynı zamanda çevre koruma bilinciyle sağlık uygulamalarını en üst seviyede kaliteli ve güvenli bir şekilde sunmaktır.

DEĞERLERİMİZ


İletişim
• Bizden hizmet alanların deneyimlerine önem vermek, öneri sistemlerimize etkin olarak katılmalarını sağlamak,
• Çalışanlarımızla birlikte oluşturduğumuz güven ortamında görüş ve önerileri değerlendirmek,


Güven
• Bilgi ve deneyimlerimizden yararlanarak, sunmuş olduğumuz sağlık hizmetinde güven duyulan bir sağlık kurumu olmak,


Bilgi
Tıp hizmetlerinde bilginin önemli olduğu bilinci içinde,
En iyi şekilde nasıl hizmet vereceğimizi bilgi ışığında öğrenmek,
• Edindiğimiz bilgiler doğrultusunda hizmet vermek,


Sorumluluk
• Görev bilinci içinde sorumluluklarımızın farkında olmak,
• Tıbbi etik ve insani değerlere sahip çıkmak,


Duyarlılık 
• Topluma ve çevre bilincine karşı duyarlı bireyler olmak,


Vefa
• Hastanemizde geçmişte hizmet veren büyüklerimize,
• Geçmişten bu güne dek bize her zaman güvenen hastalarımıza olan vefa borcumuzun farkında olmak,


Dayanışma
• Başarımızın temelinde çalışanlarımızın olduğuna inanmak,



Paylaşım
• Ben değil, biz yaklaşımı ile hareket etmek, iyi ve kötü günde bir arada olmak,


Bütüncül Yaklaşım
• Her insan değerlidir inancı içinde,
• Her koşulda hizmet vermek, her insana eşit koşulda sağlık hizmeti sunmak bilinci ile toplumun her ferdine kaliteli sağlık hizmeti sunmak,


Şeffaflık, Dürüstlük
• Kurumuz kayıtlarında yer alan bilgilerin, ilgili kişiler tarafından izlenebilirliğini sağlamak,
• Doğruluğunu bozmadan tarafsız olarak paylaşmak ve korumak,


Toplam Kalite Yönetimi
• Kaliteyi bütüncül yaklaşımla yönetmek ve hep birlikte, her an kaliteli hizmet sunmak,


Farkımız
• Köklü geçmişimiz,
• Pozitif değişim anlayışımız,
• Kararlığımız,
• İlkelere bağlığımız,
• Yeniliklere açık olmamız,
• Öğrenmeye açık, yüksek sorumluluk bilincine sahip, dinamik kadromuzla başarılı sonuçlara ulaşma yeteneğimizdir.

31 Mayıs 2023